Linki z forów, linki z Quora, trochę guestpostów – neobank w TOP-10 w 5 miesięcy!

Data Publikacji
30.08.24
Kategoria
Przypadki
Czas Czytania
2 Min
Nazwa Autora
Daria Pugach
Like 1.7k

Pięć miesięcy temu skontaktował się z nami klient z bardzo nietypowej niszy – White Label Digital Bank. To bardzo konkurencyjna nisza, a najlepsze wyniki uzyskiwane są dzięki różnym agregatorom i dostawcom usług finansowych. Bez wątpienia w niszy finansowej trzeba zainwestować dziesiątki tysięcy dolarów i miesiące pracy, aby osiągnąć wyniki.

Budżet miesięczny klienta wynosił tylko około 700 dolarów, a wynik był wymagany szybko – jako wykonawcy linków często otrzymujemy takie zlecenia :)

Klient był również zainteresowany klastrem zapytań dotyczących markowych kart debetowych, które same w sobie są bardzo konkurencyjną podkategorą:

Jak działaliśmy

Nasz zespół postanowił działać w dwóch głównych kierunkach: zwiększyć masę linków na stronie głównej za pomocą linków z forów i z Quora + wypromować stronę docelową za pomocą drogich linków outreach + rozcieńczyć posty goscinnelinkami z forów.

Łącznie w tym okresie dostarczono:

  • 9 posty goscinne
  • 57 linki forumowe
  • 40 linków z Quora

Jaki był punkt wyjścia?

Liczba domen prowadzących do strony przed rozpoczęciem pracy:

Ruch na stronie i słowa kluczowe przed rozpoczęciem pracy:

Ze zrzutów ekranu widać, że ruch na stronie był prawie zerowy, a w TOP-10 znajdowało się mniej niż 10 słów kluczowych (z czego 5 było markowych).

Jaka jest sytuacja w sierpniu 2022 roku?

Na zrzucie ekranu widzimy szybki, ale płynny wzrost masy linków, bez „świec”. Taki wzrost linków jest bardzo ważny dla właściwej promocji strony.

Co z ruchem?

Ruch wzrósł ponad 6 razy, liczba słów kluczowych w TOP-10 – ponad 8 razy!

Przyjrzyjmy się również stronie, która była bardzo ważna dla klienta:

Strona radzi sobie świetnie i pewnie zajmuje miejsca w TOP-10. Co więcej, oprócz kart debetowych, klientowi udało się również wprowadzić karty kredytowe do TOP-u, co, oczywiście, bardzo ucieszyło klienta.

Wniosek: Odpowiednie rozłożenie typów linków i priorytetów pozwala osiągnąć wyniki nawet przy ograniczonym budżecie w konkurencyjnej niszy – nie bój się eksperymentować!

Nasze doświadczenia w słowach

Links-Stream Digest: dołącz do naszego newslettera
Co tydzień wysyłamy e-mail z wiadomościami ze świata SEO i budowania linków.
Nas czyta 1314 osób.
Treści ekskluzywne
Przydatne kolekcje
Wskazówki i triki
Aktualizacje Google
Hacki SEO
Digest link buildingu
Influencerzy SEO