Pięć miesięcy temu skontaktował się z nami startup fintechowy, który wydaje karty kredytowe i debetowe o unikalnych warunkach oraz przetwarza płatności dla podmiotów prawnych.
Prośba klienta
Klient zwrócił się do nas z następującym zadaniem:
- Zająć miejsce w TOP na całym świecie w języku angielskim dla produktów debetowych i kredytowych.
- Zwiększyć zakres semantyki informacyjnej w blogu.
Jaką strategię wybraliśmy?
Aby zróżnicować profil linków, wybraliśmy submitty, które głównie były umieszczane na stronie głównej, łącznie około 200 sztuk. Użyliśmy również linków crowd-sourcingowych na bardzo tematycznych forach finansowych. Ze względu na to, że nasz klient jest rzeczywistym produktem fintechowym, nie mieliśmy problemów z publikowaniem i dyskusją na forach. Użytkownicy byli naprawdę zainteresowani produktem i dyskutowali na jego temat. Łącznie umieszczono 75 linków crowd-sourcingowych. Innym typem linków, które wykorzystaliśmy, były linki z Quora. Stworzyliśmy około 20 tematycznych dyskusji na temat produktu na Quora. Muszę powiedzieć, że ten typ linków również przyniósł wiele ruchu dla klienta. Aby poprawić pozycję dla najbardziej trudnych zapytań, wybraliśmy outreach. Umieszczono tylko 10 linków, ponieważ budżet klienta był bardzo ograniczony.
Liczba linków do domeny przed rozpoczęciem pracy:
Liczba linków do domeny w tej chwili:
Oto wyniki, które uzyskaliśmy:
Zwiększenie ruchu wyszukiwania na stronie WIĘCEJ NIŻ SZESTOKROTNIE!
Ruch na stronie przed rozpoczęciem pracy:
Ruch na dzień dzisiejszy:
Liczba słów kluczowych w TOP-10 Google wzrosła SZESTOKROTNIE!
Liczba słów kluczowych w TOP Google przed rozpoczęciem pracy:
Liczba słów kluczowych w TOP Google dzisiaj:
Wszystkie najważniejsze komercyjne słowa kluczowe, które klient chciał promować, znajdują się w TOP 5-10:
Udało nam się również wprowadzić na szczyt częste zapytania informacyjne w blogu, co klient początkowo chciał:
Wnioski: Jeśli poprawnie używasz tematycznych submitów, linków z forów i blogów, możesz osiągnąć doskonałe wyniki nawet w konkurencyjnych niszach. Jeśli promujesz rzeczywisty produkt, który jest interesujący dla użytkowników, a nie tylko stronę partnerską, nie będziesz miał problemów z publikowaniem i tworzeniem nowych miejsc w TOP.